söndag 29 augusti 2010

Ännu en vecka är snart förbi och snart är även augusti äntligen över. För mig får de närmsta två månaderna gärna gå snabbt för jag vill bara att det ska bli november så att jag kan åka tillbaka till värmen och vara tillsammans med G igen.

Egentligen gillar jag den Svenska hösten då jag tycker om att andas in den kyliga luften efter en varm sommar. Jag tycker dessutom om att få klä mig i härliga koftor, jeans och höga stövlar. Jag som inte har varit i Sverige på två höstar har dock just insett att jag inte har några direkt bra höst kläder att ta på mig utan letar därför just nu efter lite inspiration till vad jag ska köpa.

De senaste två veckorna har inneburit mycket jobb för min del så jag börjar känna mig ganska trött både psykist och fysiskt. Denna veckan har dessutom varit väldigt tung så jag önskar mer än något att G var här och stöttade mig. Tyvärr verkar det dock inte som att han kommer hem innan det är dags för mig att åka till sydligare breddgrader så jag får väl försöka stå ut utan honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar