måndag 23 augusti 2010

Need you now!!!

Man kan tro att jag är expert på distansförhållanden efter att ha haft distansförhållande i två år men jag avskyr det fortfarande lika mycket nu som jag gjorde då. Jag fattar inte att jag valde att fortsätta jobba en bit in på hösten, nu undrar jag hur jag egentligen tänkte. Det värsta jag vet är nämligen att sakna min älskling och dessutom tycker jag inte om att spendera så mycket tid själv som jag tyvärr gör just nu. För andra är en vecka lång tid att vara utan den man älskar, själv ska jag inte träffa min man på två och en halv månad, dvs 76 dagar. Tänk er själva hur lång tid det egentligen är!!!

En låt som jag lyssnar mycket på är "Need you now" som berskriver ganska bra hur jag känner det just nu!

"...It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now

Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now..."



Idag är det BARA 68 dagar kvar...

1 kommentar: