fredag 13 januari 2012

Alexander McQueen

Jag hade verkligen en trevlig dag igår tillsammans med min väninna som jag inte träffat på flera månader. Vi hade mycket att prata om och så klart var det även roligt att träffa hennes lilla son. Det tråkiga är att hon och hennes familj nu flyttar tillbaka till Dubai medan G och jag flyttar till Sverige! :(

Eftersom jag inte har kunnat shoppa på två veckor var jag så klart tvungen att gå på en liten shoppingtur när jag ändå var ute. Gissa om jag blev glad när jag sprang på ett par riktigt snygga Alexander McQueen jeans. Jag har inte alltid gillat McQueens design då jag tycker han har så mycket dödskallar men jag har mer och mer börjat gilla hans stil. Sedan tidigare har jag faktiskt den klassiska silkesscarfsen med dödskallar och den älskar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar