onsdag 4 januari 2012

In sickness and in health...

Tänkte bara skriva ett kort inlägg och säga "Hej" till er som läser. Jag har tyvärr blivit mycket sämre under natten och mår inte alls bra idag. Jag har en fruktansvärd hosta, feber och känner mig allmänt dålig. Ska försöka att vila så mycket som möjligt idag och dricka receptfri supermedicin som jag hoppas att apoteket snart levererar till mig. Tyvärr så har jag en stor sluttenta som jag måste skriva på så jag hoppas att jag orka att sitta framför datorn en liten stund efter att jag skrivit klart detta inlägg!

Jag har inte alls känt mig bra den sista tiden vilket är tråkigt då jag sällan annars är sjuk. Antar att det är mycket stress som är en av faktorerna som ligger bakom mitt dåliga immunförsvar. Tråkigt är det också att jag fått ställa in en date med JA som var planen för idag. Tyvärr kan jag inte heller prata i telefon då jag fortfarande knappt får fram ett ljud så det blir mycket sms:ande just nu.

Nu måste jag ta tag i min tenta innan orken försvinner! Hoppas ni får en bra dag...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig Mary!

    Ja visst är det mysigt med alla bebis saker :) vi gick hela dagen och sa åh, åh så sött ;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du kryar på dig snabbt!

    SvaraRadera