tisdag 7 september 2010

Längtar...

Jag har ganska mycket kontakt med några av mina vänner i Dubai så jag får hela tiden uppdateringar om vad de gör. Jag längtar därför mer än någonsin efter att få åka ner och ligga vid poolen, bada i havet och att få hänga med dem ut. Så klart är det roligt att jag denna sommar och höst får vara med mina vänner här hemma med men jag tror att det bästa är att vara ungefär 3 månader på varje ställe för det är efter ungefär 3 månader som jag börjar tröttna och vill åka till det andra stället! Jag får väl helt enkelt lära mig av mina misstag tills nästa gång och fortsätta att räkna dagarna tills det är avfärd!!!

När ni ser dessa bilderna kanske ni förstår varför jag längtar till ett varmare klimat nu när höststormen viner utanför fönstret!






Det går nog inte att förneka min kärlek till Dubai ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar