måndag 6 september 2010

Vårbal 2010

Denna sena septemberkväll efter ett jobbigt arbetspass sitter jag och drömmer mig bort till Dubai. Jag saknar värmen, mina vänner, fantastisk mat och dryck och så klart det jag saknar mest är glamouren. Vi här i Sverige har alldeles för lite glamour tycker jag så mer glam åt folket!!!

Ni som följde min gamla blogg har säkert undrat vad som hänt sedan jag slutade blogga så därför tänkte jag uppdatera er lite om vad som hänt sedan sist.
Jag tänkte börja med att visa er lite bilder från vår vårbal som vi hade i maj. För alla er som inte läst min gamla blogg kan jag berätta att jag är med i en grupp med svenskar i Dubai som träffas varannan vecka och äter middag, går ut eller bara träffas och har allmänt trevligt. För att göra denna sammanfattning kort så planerade jag och en annan tjej en vårbal i maj i år vilket blev otroligt lyckat. Vi började kvällen med att bli välkomnade med en god fördrink och paparazzifotografer som tog bilder på oss ala Hollywood. Detta följdes av en tre rättersmiddag med tal, en överraskning i form av att vi blev hämtade av en lååååååång hummerlimmo och sedan avslutades kvällen på baren på 24 våningen på Jumeirah Beach hotell. Här kommer alltså lite bilder från vår alldeles FABULOUS vårbal!

Min stora kärlek va snygg som vanligt...

Sex and the city chick

Den lilla bilen som hämtade oss!!!

Party people in the car...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar