söndag 12 september 2010

Sunday

Denna lediga söndag försöker jag organisera alla bilder som vi fått från vårt bröllop. En hel del av dem ska ju framkallas och att välja ut vilka är inte det lättaste. Sedan ska ju alla bilder från bröllopet läggas i en mapp för bröllopsbilder på datorn också vilket tar sin lilla tid när man ska överföra dem från olika cd-skivor. Förutom hela detta jobb så försöker jag och G enas om en bild som vi ska använda till tackkort och tidningsbild. När man har fått över 300 bilder från sin fotograf är det inte lätt att välja.

Det är ju inte bara alla bilder som ska sorteras, vi ska ju även skicka ut tackkort till alla som uppvaktade oss på bröllopet. Att leta upp allas adresser är inte det lättaste men det är en typisk söndagssyssla tycker jag så det passar alldeles utmärkt att arbeta med idag.

Eftersom jag försöker att sammanställa lite från sommaren för er som tidigare följt min blogg kommer det inlägg om min möhippa och mitt och G´s bröllop framöver men tills dess får ni nöja er med ett smakprov från bröllopet.


Fotograf: Lina Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar