fredag 19 november 2010

Liten snabb uppdatering...

Det är ju ett tag sedan jag skrev här på bloggen så jag får ju uppdatera er lite om vad som hänt den senaste tiden i lite korta drag.

Jag kom till ett varmt Dubai sent på kvällen den 2:a November. Sedan dess har dagarna fördrivits med bad på stranden och i poolen, sena kvällar på restauranger tillsammans med vänner samt en hel del shopping. Självklart ska jag försöka visa er bilder på mina fina inköp i kommande inlägg.

Jag har även varit och spanat in ett par bekantas nya hus som har 9 sovrum samt 14 badrum, stor pool med inbyggd poolbar!!! Inte helt illa kan man säga. De har berättat att de ibland måste ringa varandra då huset är så stort att man inte hör om någon ropar på en!!!

Jag har även varit ute på havet med en stor yacht vilken var en lyxig upplevelse för någon som mig som älskar båtar och havet. Båten hade tre sovrum med badrum, ett stort köp, lounge, vardagsrum, ett stort soldäck, badbrygga osv...

Som ni säkert förstår går dagarna här i värmen väldigt fort och är fyllda med annorlunda upplevelser.


Jag vet att det är lite dåliga bilder men jag hade glömt kameran hemma!


Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar