lördag 27 november 2010

Julbasar

Har precis kommit hem från Svenska kyrkan här i Dubai. Idag har de haft julbasar så jag åkte dit för att dricka lite glögg, äta pepparkakor och risgrynsgröt. Egentligen var jag sugen på lussekatter men det hade inga :(  Trots att de sjöng julsånger, hade julgran och julmat så kände jag ingen riktig julkänsla utan det kändes mest lustigt. Tänk er själva om någon skulle ställa till med julmarknad hemma i Sverige mitt i sommaren, det skulle mest bara vara konstigt eller hur?




Jag har inte känt mig riktigt frisk de senaste två dagarna. Förutom en massa utslag över hela nästan hela kroppen mår jag lite illa och känner mig trött och hängig. Antar att jag har åkt på någon form av virus men vet inte riktigt vad det kan vara. Känner därför inte för att hitta på så mycket just nu mer än att bara ta det lugnt.

Hoppas att ni mår bra och njuter av snön och lördagen! ;)

2 kommentarer:

  1. Förstår att det kändes konstigt. :D Det behöver va lite snö, för att det ska kännas som jul.

    Kika gärna in på min sida och rösta på min vän Simon, som tävlar om ett skivkontrakt. Om du vill...

    SvaraRadera