söndag 21 november 2010

Såg en hajfena

Igår spenderades största delen av dagen på stranden. Sakta men säkert håller jag på att återfå min solbränna som helt har försvunnit efter så lång tid i Sverige. Jag försöker egentligen att sola lite då och då istället för att ligga en hel dag på stranden eftersom jag inte vill bränna mig. Då jag inte har varit på stranden på några dagar märktes det ganska tydligt att det har börjat bli kallare här i sandlådan, vattnet var nämligen bra mycket kallare nu än sist jag var och badade.

Igår kväll var jag och G på bio och såg RED med bla. Bruce Willis. Orkar faktiskt inte berätta för er vad den handlar om men till min glädje var det inte bara action utan mer en komedi. Filmen var faktiskt riktigt bra så jag kan rekommendera den till er som har en man eller pojkvän som vill se action ;)

Idag har jag varit och tränat på gymmet och så har jag träningssimmat i havet. Där var en liten pojke på ca 3 år som hade en hajfena! på ryggen precis som den man ser i en av sällskapsresans filmer. Pojken badade lite samtidigt som hans pappa stod på stranden och gjorde ljudet till hajenfilmerna. Tur att pojken inte var så stor att han kunde simma under vattnet för då skulle det nog bli lite otäckt och antagligen skulle det blir värsta utryckningen med badvakter, polis osv. Dumt nog så hade jag varken kamera eller mobil med mig så jag kunde inte ta några bilder, typiskt då det såg ganska komiskt ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar