måndag 29 november 2010

Another day in paradise

Idag har varit en intensiv dag som började med lite sol och bad  i havet. När jag kom hem från stranden visade det sig att mina utslag tyvärr blivit värre så jag begav mig till läkaren för en liten undersökning. Det hela slutade med att jag fick allergitabletter och en salva som jag skulle stryka på då hon trodde att det var någon form av allergi utlösta eksem. Själv tror jag att det hela är något annat men vi får väl se vem som har rätt!

Efter läkarbesöket blev det lunch på Lime Tree, ett mysigt australiensiskt café på Jumeirah Beach road.


Undertiden som vi var där ringde min vän JEA som ville att jag skulle komma hem till henne på en fika! Trots att jag nyss tryckt i mig både sallad och en stor kaka tackade jag inte nej till en fika. JEA bor på 22:a våningen på Sheikh Zayed så det är ingen dålig utsikt hon har. Tyvärr var det lite disigt så jag kunde inte se våra hus ute på Palmen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar