lördag 19 februari 2011

Mitt stackars barn!

Känner mig fruktansvärt trött idag för Nasser höll mig vaken en stor del av natten. Han skriker så högt och det håller på hur länge som helst. När man tror att han äntligen ska sluta så börjar det om igen. Det känns nästan som att jag börjar låta som en mamma som inte får sova om nätterna,haha! Vet inte hur jag ska lösa mitt lilla problem men det känns ju inte så roligt att säga till grannarna för jag förstår att de måste vänja av honom vid att bli upplockad så fort han är ledsen. Samtidigt är det ju ganska jobbigt för mig som blir indragen i det hela!

Idag tänkte jag gå på stranden eftersom jag verkligen börjar se ut som en svensk, d.v.s. jag är så vit som det bara går att bli. Nu när jag snart blir mörkhårig behöver jag ju dessutom lite extra färg om jag inte ska tycka att jag ser ut som om jag kommer från en annan planet. Tyvärr är det än så länge ganska mulet så jag vet inte om jag ska gå ner till stranden ändå eller om jag ska vänta och se om det spricker upp. Om jag väntar är risken stor att jag blir utan solstol eftersom det är helg och då brukar det bli rusning till stranden oavsett väder. Det är dessutom mindre solstolar just nu då många av dem gick sönder när de kastades iväg under den senaste sandstormen! Ja, det är såhär det är att vara hemmafru man väljer mellan svåra saker som om man ska gå till stranden eller om man ska gå på Mallet!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar