fredag 18 februari 2011

Svårstartad morgon

Idag var vi verkligen inte uppe med tuppen utan vi var båda ganska svårstartade. Nu är vi iaf uppe och båda har lyckats äta frukost. Jag är inte så säker på att det blir någon joggingtur på förmiddagen idag trots att det var min plan igår men om jag anstränger mig kanske kan det bli en liten runda senare i eftermiddag.

Igår var vi ute och åt middag tillsammans med några vänner som också bor här på Palmen. Vi skulle egentligen åkt till Medinat och ätit på den Italienska restaurangen men då vi alla var lite slöa valde vi det enkla alternativet och gick och åt på vår lokala Italienska restaurang istället. Vi hade det verkligen trevligt och för en gångs skull var det inte så kallt att sitta ute.

Än så länge har inte några planer för dagen tagit form utan vi får se vad dagen har att erbjuda.  Kanske blir det en runda på något Mall eller så kanske jag går ner på stranden en stund om det inte blåser för mycket. Ibland är det skönt att bara ta dagen som den kommer, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar