måndag 21 februari 2011

Måndag...

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag har både tränat och lagat middag tillsammans med min make och så har jag dessutom målat de senaste tre timmarna. Min man har nämligen beställt en ganska färgglad tavla av mig som jag målat på de senaste dagarna men som jag nu försöker få färdig. Får se vad han tycker när han kommer hem från jobbet senare ikväll för han är lite nervös att jag ska ändra på för mycket detaljer. Han säger att han tycker det han sett hitintills är snyggt och att den har potential att bli riktigt bra. Sådant beröm är alltid roligt att höra.  :)

Nu ska jag ta och plocka ihop mina penslar för idag och stänga av radion som jag lyssnat på under tiden som jag målat för nu ska jag slappna av i soffan med en kopp te och en tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar