fredag 4 februari 2011

Förändringarnas tid är här...

Jag vet inte om det beror på att jag börjar bli riktigt vuxen och mer säker på mig själv eller bara att jag nått en punkt i mitt liv då jag vill ha förändringar men något konstigt är det verkligen på gång med mig. Efter flera år med långa byggda naglar filades de ner och sedan plockades bort för snart två veckor sedan till förmån för korta och mer naturliga naglar. Om två veckor kommer nästa förvandling då håret ska förandras till det mer naturliga hållet det med. Jag hoppas att jag kommer trivas lika bra med min nya hårfärg som jag gör med mina korta naglar :)

Förhoppningsvis är det inte bara mitt hår och mina naglar som kommer att förändras inom den närmsta tiden utan även andra större saker. Detta är dock inget som jag vet något om utan bara något som jag hoppas på. Så fort något stort inträffar i mitt liv kommer ni, mina läsare, så klart bli de första att veta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar