lördag 26 februari 2011

Orimliga priser!

Blev ingen inramning av min tavla idag då jag ska titta på ett ställe till och jämföra priser innan jag bestämmer mig för var jag ska lämna in tavlan. Hittade heller inte de målarsaker som jag hade tänkt köpa men ska titta på det stället som jag tänkte åka till i morgon. De kanske har bättre utbud och rimligare priser. Det tråkiga med Dubai är att priserna den senaste tiden har gått upp till löjliga nivåer på väldigt kort tid. Det finns därför inte så mycket saker som är billigare att köpa här jämfört med Europa utan en del saker är snarare billigare att köpa i Sverige och ta med sig hit!

Nu när jag kom hem från mina ärenden hade jag tänkt gå på gymmet men istället fick jag ont i huvudet så det blir inget gym idag. Får väl istället springa en extra lång runda i morgon som kompensation.

Nu ska jag ta och vila en stund för huvudvärken har inte släppt utan snarare blivit värre. Bara detta inlägg tog mig hur lång tid som helst att skriva då hjärnan inte fungerar som det ska. Hoppas ni mår bättre än mig och har en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar