tisdag 22 februari 2011

Jordbävning och andra oroligheter...

Det är verkligen oroligt runt om i världen just nu. Först alla demonstrationer och uppror runt om i mellanöstern och norra Afrika och nu jordbävning i Nya Zeeland. G och jag har några vänner som just nu är på semester på Nya Zeeland men som tur är har vi nu på morgonen fått veta att de är oskadda men att det hela tiden kommer efterskalv.

Efter att ha arbetat hela morgonen med min tavla ska jag nu hoppa in i duschen och sedan ta mig till ett Mall. Min vän KS har nämligen tipsat mig om en bra inpackning som är gjord av naturliga produkter som ska vara väldigt bra. Jag har tänkt ge mitt hår lite vård i form av en inpackning som återfuktar om jag nu eventuellt ska sätta i mer slingor. Har ju börjat vänja mig vid min nya hårfärg men känner mig fortfarande väldigt mörk och har kommit fram till jag jag nog skulle behöva lite fler ljusa slingor, särskilt vid ansiktet. Vi får väl se hur jag gör  men ska först ge det hela några dagar till innan jag ringer min frisör och bokar en ny tid.

Hoppas att ni hemma i Sverige och övriga världen får en fortsatt bra måndag. Vi hörs igen lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar