torsdag 24 februari 2011

Pink Car

Alla som känner mig vet att jag älskar bilar och ända sedan jag var liten har jag hängt med min pappa och mina bröder och tittat  på bilar. Sedan jag träffade min soulmate är det han som numera delar mitt bilintresse och tar med mig på olika bilevenemang. Att bo här i Dubai är därför som en godispåse för oss bilfantaster då man nog inte någon annanstans i världen kan se så många ovanliga bilar som här.

Det är otroligt vanligt att man speciallackar bilar i olika färger som svartmatt, guld och speciellt vanligt är det att kvinnor lackar sina bilar i min favoritfärg rosa. Varje gång jag ser en rosa bil försöker jag därför ta en bild på den och eftersom det nu blivit ganska många tänkte jag dela med mig av dem till er...

Såg denna ovanliga rosa/lila Cadillac igår på MoE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar