tisdag 22 februari 2011

Jämlikt ska det vara!

Inget bra på tv och mannen pluggar så då får jag underhålla er som läser min blogg istället. Jag kan berätta att G pluggar till ett prov han ska ha i morgon i flygsimulatorn. Han ska nämligen göra en kaptenscheck så att de kan uppgradera honom till kapten snart. Tanken är nämligen att han ska göra en raketkarriär så att han kan vara hemma med våra barn sedan när jag ska tillbaka till arbetslivet och göra karriär. Det ska ju vara jämlikt så nu när han kan får han passa på att göra karriär även om det måste gå fort!

I morgon ska jag ut på en tidig morgonpromenad tillsammans med KS och sedan blir det nog en fika med henne på eftermiddagen. Jag ska även försöka hinna med lite träning under dagen men för övrigt har jag inget annat planerat. Det brukar ju ändå alltid dyka upp något spännande här i sandlådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar