lördag 26 februari 2011

Världens dyraste handväska

Igår glömde jag berätta för er om en utställning på Dubai Mall där de i en monter visade upp världens dyraste handväska som är värd 3,8 miljoner US Dollar! Handväskan som är täckt av guld och diamanter kommer från House of Mouawad.



Själv anser jag det är galet att man tillverkar en väska för så mycket pengar. Dessutom tycker jag väskan är både ful och ganska smaklös. Jag tror dock att Dubai är rätt ställe för att visa upp denna väska då det säkert finns någon rik typ här som kan tänka sig köpa väskan till sin älskling istället för en Hermès! Vad tycker ni om världens dyraste väska?

2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna vilja ha den handväskan.

    SvaraRadera
  2. håller med dig, där den väskan ser verkligen förjävligt ut, utan stil

    SvaraRadera