torsdag 24 februari 2011

Gucci

Jag har ganska länge letat efter en ny plånbok och tänkt mig att den ska vara ganska stor med dragkedja runt om. Jag har ännu inte hittat någon som riktigt fallit mig i smaken trots att jag har tittat på flera stycken. Igår när jag var på MoE gick jag inom Gucci en sväng och såg då denna lilla söta plånbok som skimrar i rosa och har ett hjärta med Gucci initialerna.



Jag föll direkt för den men köpte den inte då den är långt ifrån vad jag hade tänkt mig eftersom den både är betydligt mindre och saknar dragkedjan. Jag tror att jag måste fundera lite till innan jag bestämmer mig för om jag ska köpa denna lilla rosa plånbok eller om jag ska fortsätta att leta efter en större. Nu vet jag åtminstone att jag har ett alternativ om jag inte hittar en sådan jag egentligen vill ha med dragkedja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar