onsdag 16 februari 2011

Just nu använder jag...

Skor: Mina nya Marc Jacobs ballerina eller några av mina heels.

Sneakers: Använder jag bara när jag tränar...

Jeans: Mina Rock and Republic med bling

T-shirt: Använder jag sällan...

Underkläder: For G´s eyes only! ;)

Väska: Min fina Louis Vuitton Berkely eller min Mulberry Bayswater.

Plånbok: Brun från Mulberry

Solglasögon: Letar just nu efter ett par nya

Klocka: Använder sällan klocka

Smycken: Kan inte vara utan min älskade förlovningsring och min fina vigselring.

TV: Samsung LCD

Mobiltelefon: Iphone

Dator: En liten vit sak från Eee PC

Smink: Använder lite olika märken då jag tycker om att prova nya.

Ansiktskräm: Clarins HydraQuench Cream

Lotion: Nivea Soft

Tandkräm: Colgate

Schampo/balsam: Redken ibland och L'oreal ibland.

Tvål: Fiorile Jasmin till händerna och St Ives till kroppen

Parfym: Lite olika från Chanel, Dior och en ny från Bois

Mineralvatten: Al ain eller San Pellegrino

Vin: Oftast vitt

Drink: Cosmopolitan

Bröd: Nja, helst croissant

Mat: Älskar mat

Glass: Gillar Coldstones glass

Godis: Choklad

Säng: IKEA Hemnes

Lakan: Något arabiskt märke

Frisörsalong: Maria Dowling

Dagstidning: City 7, Gulf News

Magasin: Emirates Woman, Harpers Bazar Arabia, Ahlan, Grazia

2 kommentarer:

  1. Om du visste vad jag gärna skulle vilja vara hos er och sola mig i glansen av min fina svärdotter.

    Kram till dig och min son men det behöver jag väl inte säga. Svärmor

    SvaraRadera
  2. Du får väl ta och åka hit det var ju ett tag sedan du var här nu! Kram

    SvaraRadera