måndag 7 februari 2011

Tidig morgonpromenad på Palmen...

Har precis kommit hem från en kort morgon promenad tillsammans med KS. Tyvärr gick vi bara halva den promenad vi normalt brukar gå p.g.a. att jag fortfarande inte är återställd från min infektion.
Här nedan ser ni några bilder från dagens promenad här på Palmen.




Innan jag gick ringde en vän till mig och bjöd in G och mig på en middag på torsdag kväll vilket ska bli trevligt. Tidigare var hon och jag med i en grupp där vi träffades varannan vecka och hade middagar eller gjorde andra saker tillsammans. Den gruppen upplöstes tyvärr förra året men nu vill hon att vi ska starta den igen fast i en annan version. Eftersom jag har allas kontaktuppgifter som var med i den förra gruppen har jag nu fått i uppgift att kontakta dem som var med och fråga om de vill vara med i vårt nya projekt.  Själv tycker ag att det ska bli riktigt roligt att starta upp igen då jag saknat våra träffar och alla som var med i den förra gruppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar