lördag 12 februari 2011

Kvalitetstid!

Ni kan vara lugna, allt är bra med både G och mig. Jag har bara tagit några dagars semester från bloggandet för att ha lite kvalitetstid med min make. :)

G kom hem som planerat i torsdags och hade med sig en efterlängtad present till mig. Han hade nämligen köpt en box med alla Sex and the City avsnitten till mig på hotellet när han var på övernattning med jobbet. Ni kan säkert själva gissa att vår DVD har gått varm de senaste dagarna.

I torsdags kväll var G och jag bjudna på middag på Habtoor Grand i Dubai Marina då två vänner till oss firade sina födelsedagar där. Vi var sammanlagt 12 personer och flera av dem har vi inte träffat på ett tag så vi hade en hel del att prata om. På de flesta restauranger sjunger personalen när någon fyller år och så var det även på Habtoor Grand men den lilla skillnaden var att de flesta ur personalen var afrikaner så de sjöng på afrikanska vilket var annorlunda och riktigt trevligt. För övrigt håller vi på att dra igång vår gamla "party" grupp igen och om allt går som planerat kommer vår första träff i ny regi gå av stapeln den 4:e mars.

Igår skulle vi egentligen åkt på camping i öken tillsammans med några vänner men eftersom jag fortfarande inte är frisk från min infektion kändes det inte så roligt att campa ute i öken i två dagar. Vi hoppade därför av och gick istället på Fashion show på Dubai Mall. Mer om gårdagens Fashion show kan ni läsa om i nästa inlägg...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar