tisdag 15 februari 2011

Me and the city

Idag har KS varit här och ätit Alla hjärtans dag tårta som blev över från igår. Innan hon gick hem smög vi in i lägenheten bredvid för att spana in hur den såg ut.  Dörren stod nämligen öppen och det vara bara några arbetare där som höll på att skruva ihop en säng. Arbetarna berättade att någon skulle flytta in i morgon så nu vet jag att oväsendet antagligen kommer fortsätta lite till.

Ikväll har jag och G gått en sväng på Dubai Mall men det blev ingen shopping för någon av oss. Som vanligt händer det alltid något på Dubai Mall och idag var inget undantag. En tjej som spelade fiol i riktog Linda Lampenius stil uppträdde och några killar dansade hip hop på ett annat ställe.




Nu är jag galet trött vilket antagligen beror på lilla Nassers eskapader i natt. Innan jag går och lägger mig ska jag ändå försöka hålla ögonen öppna och se några avsnitt av Sex and the city. Vi hörs igen i morgon, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar