onsdag 2 februari 2011

Louis Vuitton

Läste i en av mina tidningar att Paris Hilton spenderar 25-30 timmar i veckan på att gå i affärer och shoppa. Jag tänkte börja räkna från och med idag hur många timmar jag lägger i veckan på att gå på olika Mall här i Dubai. Idag har jag exempelvis spenderat ca 6 timmar på Dubai Mall!

Jag var förresten inne på Louis Vuitton butiken idag för att köpa en matchande plånbok till min väska men då personalen där är så fruktansvärt snorkiga så struntade jag i att köpa den. Först så stod jag länge och väntade på att någon skulle ta fram plånboken till mig så att jag kunde titta på den och när en ur personalen äntligen plockat fram den så sprang de snabbt iväg till någon annan. Så när jag väl stod där och ville betala så var där ingen som ville expediera mig så då orkade jag inte vänta längre. Jag  tycker att personalen på Louis Vuitton på Dubai Mall är allmänt dåliga då de ofta är varken särskilt trevliga eller särskilt intresserade av att hjälpa sina kunder. Om ni ska köpa något från Louis Vuitton så välj istället butikerna på antingen BurJuman eller Mall of Emirates där de är något bättre.

Trots att det inte blev någon plånbok fick jag iaf med mig något både från Marc Jacobs och från Karen Millen. Vad det är jag köpte får ni se i morgon för nu ska jag mysa framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar