tisdag 22 februari 2011

Punked

Har precis ätit en sen middag efter att ha kommit hem från Mall of the Emirates. Tyvärr hittade jag inte inpackningen som KS tipsat mig om utan jag fick köpa en annan. Förhoppningsvis fungerar den lika bra.

När jag var inne i en klädbutik började en tjej prata med mig och frågade mig om det var min naturliga hårfärg. Förvånat svarade jag "ja" eftersom det mer än någonsin är min naturliga hårfärg. Tjejen sa att hon tycket den var så fin och att mitt hår var så glansigt. Hon önskade att hon också kunde få min hårfärg för hur mycket hon än blekte sitt hår kunde inte det bli lika ljust som mitt utan att hennes hår blev riktigt slitet. Förvånad över vad tjejen sa funderade jag på om det var G som låg bakom det hela och hade betalt henne för att säga så till mig eller kunde det vara så att hon skämtade? Saken är ju den att mitt hår inte är särskilt ljust längre då det numera är cendréfärgat men i hennes ögon kanske mitt hår är mörkblont. Hela situationen kändes iaf ganska komisk då jag aldrig trodde att någon skulle säga något sådant till mig igen efter att jag tagit tillbaka min naturliga hårfärg!

2 kommentarer:

  1. Klart du är snygg! Upp med lite bilder nu så att vi andra också kan få njuta av din fägring! ;-) kram!

    SvaraRadera