söndag 6 februari 2011

Ny vecka...

Blev en lång sovmorgon idag vilket nog kunde behövas då jag sovit ganska dåligt två nätter i rad p.g.a. min infektion. Förutom att jag har ont i magen, vilket nog beror på antibiotikan, så känner jag mig faktiskt lite bättre idag. Fortsätter det i denna takten kommer jag nog vara återställd ganska snart vilket hade varit hur skönt som helst!

Jag ska åka och handla mat senare idag och tänkte ta en sväng inom H&M också då jag inte varit där sedan innan jul. Jag har läst i några av mina tidningar att de har fått in fina klänningar och andra plagg i bl.a. spets vilket jag tycker låter snyggt!

Vi hörs senare under dagen för nu hör jag mannens väckarklocka ringa så jag ska gå och ordna lite frukost till honom.

MaSalama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar