söndag 27 februari 2011

Hantverkare utan klocka!

Sitter och väntar på några hantverkare som skulle varit här för över en timme sedan. Det är alltid samma sak när man ringer dem, de kommer aldrig i tid. Har dessutom ringt ock klagat hos deras manager men än har de inte dykt upp för det. Tror de inte att man har något bättre för sig än sitta här och vänta på dem eller vad är deras problem? De kunde åtminstone ringt och sagt att de var sena men nä, sådant hyfs har de inte här!

KS ringde för en stund sedan och ville att G och jag skulle gå ut med dem i kväll och äta på Westin. Vet dock inte om jag känner för det då jag fortfarande inte känner mig på topp. Vi får helt enkelt se hur vi gör men annars kan det ju vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Jag måste ju se till och bli bra så fort som möjligt då jag snart får besök av min fina vän SS.

Nu ringer det på dörren så antagligen är det hantverkarna utan klocka som hittat hit. Får väl ta och öppna och förklara för dem att de skulle varit här för lääääänge sedan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar