tisdag 15 februari 2011

Stackars lilla Nasser!

I natt har jag sovit så dåligt för vår lilla granne Nasser har gråtit vääääldigt högt nästan hela natten. Han är inte mer än ett år gammal och jag tror att han för tillfället är sjuk. Det är så klart synd om honom men samtidigt inte så roligt att knappt kunna sova för att grannen gråter så högt. I natt har jag flera gånger haft lust att ringa på hos grannarna och gå in till dem och ta hand om honom då jag tycker så synd om honom!
Som om inte Nassers gråt var tillräckligt har det väsnats en hel del i vår korridor och ovanför oss de senaste dagarna då de som bor i penthouset bredvid oss flyttat ut. Just när jag trodde att vi kunde pusta ut från allt oväsen har de börjat renoverat lägenheten och när det väl är klart kommer någon antagligen flytta in. Oväsendet verkar med andra ord aldrig ta slut!!!

Idag vill G att vi ska gå på stranden men själv är jag tveksam då jag tycker det är för kallt. Istället vill jag nog gå en sväng på något Mall och fika eller ta en lång promenad med min älskling. Jag har ju inte sett så mycket av honom de senaste dagarna då han har jobbat väldigt mycket nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar