söndag 10 juli 2011

Livstecken...

Som ni säkert förstår av föregående inlägg och min frånvaro här på bloggen har jag varit lite deppig och därför inte orkat berätta för er om vad jag hittat på här i Sverige. Jag har förstås inte bara deppat den senaste tiden utan jag har även haft fullt upp på jobbet, med att träffa vänner och att inreda och pyssla här hemma.

Eftersom jag har haft lite sommarledigt från bloggen och då även fått tid till att sortera och få ordning på mina tankar ska jag nu försöka få ordning på bloggen igen och åtminstone skriva ett inlägg om dagen!

Jag hoppas så klart att jag har kvar några av mina trogna läsare och att vi snart hörs igen!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är tillbaka!

    Jag ser fram emot att höra mer från dig och om vad du hittar på.

    Hälsningar
    Isabella

    SvaraRadera
  2. Hej Isabella!

    Roligt att höra att du saknat mina inlägg. Hoppas du fortsätter att skriva kommentarer då och då!!!

    SvaraRadera