tisdag 19 juli 2011

Båstad Open

Igår åkte vi på släktens årliga golftävling som i år var i Båstad.
Förra årets vinnare hade arrangerat så att vi började med lunch i klubbhuset innan deltagarna i årets tävling gav sig ut på banan. Vi som inte spelade roade oss med shopping i Båstad och Laholm innan det blev dags för prisutdelning och korvgrillning senare på kvällen. Själv gjorde jag värsta fyndet i en antikbutik som vi råkade köra förbi någonstans på landet mellan Båstad och Laholm!

En golfbil i min smak!

Min fina man ser riktigt proffsig ut!

Vi hade tur med vädret nästan hela dagen men under kvällens middag kom det några droppar regn och kylan kröp ända in i benmärgen, iaf på mig! Nästa års tävling går av stapeln i mörkaste småland vilket ska bli roligt!

Mannen avnjuter en korv i skogen!

Vilket verkar riktigt roligt!!!

Korvmästaren!

Tävlingens vinnare, eller är det verkligen det?

Jag glömde berätta att vi med en del påtryckningar från mig tog oss en titt på fina Skottorps slott.Som den slottsälskare jag är kunde vi ju inte bara köra förbi slottet när vi ändå var i närheten!

Skottorps slott, helt i min smak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar