måndag 17 oktober 2011

En helt vanlig dag i solen...

Dagen har startat riktigt bra då jag i morse gick en powerwalk med min lånebebis O och hans mamma. Vi avslutade promenaden med varsin latte på stammisstället där vi efter en stund överröstades av ett gäng amerikanska housewives som hade brunch!

Efter klockan 08 är det svårt att hitta ställen att promenera där det är skugga...

...det är mest sol överallt!

Därefter gick jag till poolen och badade och åt frukost och nu sitter jag på balkongen och ska äta en lätt lunch samtidigt som jag pluggar. Kan man ha det bättre än såhär?

Skönt att ta ett dopp efter promenaden...

...innan det är dags att plugga. Egentligen skulle jag ta en bild med min vanliga kamera men eftersom det är så hög luftfuktighet idag immade linsen igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar