lördag 29 oktober 2011

Tandvärk!!!

Denna helg har blivit en ganska lugn helg då jag fortfarande känner mig dålig. Förra veckans influensaliknande symptom hade antagligen att göra med att jag fått problem med mina visdomständer. Det är så typiskt att man ska få problem med dem när man är här, särskilt som jag varit i Sverige i fyra månader utan problem. Jag hoppas att min smärta går över så att jag slipper flyga akut till Sverige för att plocka ut dem!

Eftersom jag försöker ta det lite lugnt har jag spenderat dagen på stranden och sedan på balkongen. Jag håller på att leta efter roliga saker att göra i november då jag och några vänner snart ska träffas för att sammanställa ett program för november månad. För att inte bara sitta och stirra på datorn har jag varit och köpt några tidningar och en latte att njuta av. Temperaturen på balkongen är helt perfekt just nu så det är bara att sitta där och njuta av livet och försöka glömma min tandvärk!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar