onsdag 12 oktober 2011

Långt frisörbesök

Det har varit en lång dag då jag har spenderat tre och en halv timme hos frisören! När jag var klar ville maken att vi skulle gå ut och äta på en av restaurangerna i vårt hus. Vädret var helt perfekt så vi valde att sitta ute. Det var en kraftig sandstorm som drog in över staden tidigare idag och nu när den lagt sig är luften klarare och därför inte så varmt nu på kvällen.



Nu har jag äntligen pluggat klart för kvällen så jag får väl göra maken sällskap framför de nya avsnitten av två och en halv män.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka på bloggen, jag har saknat dig.
    Vad fin du är i håret. Jag förstår att han ville visa upp dig.

    Kram MOP

    SvaraRadera
  2. Ordinary is for other peopletors okt. 13, 11:46:00 fm GMT+4

    Tack så mycket :)

    SvaraRadera