onsdag 26 oktober 2011

Mår som man förtjänar!

Igår var en hektisk dag då jag först pluggade hela förmiddagen och sedan var jag och fikade hos baby O och hans mamma. Eftersom jag inte träffat dem på några dagar hade vi mycket att prata om så tiden bara flög iväg. Jag fick springa hem för att hinna göra mig i ordning för att hinna i tid till Ladies Night på Westin.

Ladies Night igår hade rosa tema så vi fick rosa sockervadd och alla drinkar och champagnen var rosa. Man skulle dessutom ha något rosa på sig så jag slog på stort och tog på mig min rosa klänning!

Eftersom Iphone har så dålig kamera blev bilderna inte alls bra. Tror jag ska önska mig en Blackberry i julklapp. Synd bara att "Tomten" inte alls tycker att jag ska ha en Blackberry då han tycker Iphone är bäst!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar