lördag 11 juni 2011

Jobb, jobb, jobb och en rolig överraskning!

Jag har haft några riktigt tuffa dagar på jobbet så bloggandet har återigen blivit lite eftersatt. Jag har inte heller hunnit med att prata så mycket med min älskling då vi gått om varandra nästan helt. Det känns verkligen konstigt och jobbigt att vi inte träffats på flera dagar då jag är van vid att träffa honom nästan varje dag.

En trevlig överraskning är att jag äntligen fått mina skattepengar som jag sett fram emot. Jag hoppas att ni också fick tillbaka en slant och slapp att betala. Jag hörde för någon dag sedan att en av radiopratarna på någon radiokanal skulle betala tillbaka runt 40 000 Kronor vilket ju inte är så roligt!

Nu ska jag slötitta lite på tv innan jag måste ta tag i en massa obesvarade email som jag har på mitt samvete!!!

Hoppas att ni får en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar