torsdag 9 juni 2011

Skåne sett från ovan

Eftersom jag inte har hunnit blogga den senaste tiden ska ni få en liten uppdatering om vad jag och G hittade på när han var hemma i Sverige i förra veckan.

Jag börjar med att visa er lite bilder från när vi var uppe på en liten flygtur över skåne, något som vi ofta gjorde innan G fick jobb i Dubai. Både G och jag älskar att flyga små flygplan och se våra hemtrakter från ovan. Det är verkligen en speciell känsla att flyga bara han och jag så som vi gjorde för flera år sedan. Förhoppningsvis kommer vi flyga några gånger när han är i Sverige så är det någon som vill ta en tur med G Air så är det bara att boka en plats!!! ;)

Skåne från ovan!

The co-pilot i motljus!

Kapten G!

Är det en atoll i Maldiverna eller Måkläppen utanför Falsterbo?

Vackert landskap eller hur?

Öresundsbron i skymning...

Trelleborgs hamn...


Nu har ni fått se några bilder från hur våra hemtrakter i Skåne ser ut från ovan och ni kommer säkert få se ännu fler flygbilder framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar