fredag 18 november 2011

Burj Khalifa

Jag hade en helt fantastisk födelsedag igår då maken överraskade mig med det ena efter det andra. Vid lunchtid skulle jag vara klädd och redo för att åka iväg på den första överraskningen. Inte förrän vi svängde av på Burj Khalifa avfarten insåg jag vart vi var på väg. Mycket riktigt hade min älskling bokat bord på världens högst belägna restaurang på 122 våningen i Burj Khalifa. Hissturen upp tog 45 sekunder och var en upplevelse i sig. Utsikten från restaurangen var helt fantastisk då man kunde se allt från Meydan till Atlantis, Burj al Arab, Palm Jumeirah, The World och Sheik Zayed Road. Restaurangpersonalen kom och sjöng för mig och gav mig världens minsta tårta med guldflarn som smakade utsökt.





3 kommentarer:

  1. Vilken häftig upplevelse att få gå till den restaurangen! Kul med män som kan det där med att överraska =)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Ser ut att vara en jätte mysig restaurang!

    SvaraRadera
  3. Sofia: Visst är det roligt med överraskningar :)

    Lisa: Tack så mycket!

    SvaraRadera