onsdag 23 november 2011

Tråkig hemtenta!

Hej kära läsare!

Hoppas att er dag har börjat bra så här långt! Själv är jag inne i en svacka där jag inte får något vettigt gjort. Jag håller på att skriva på en hemtenta som ska vara inne på söndag men det går väldigt trögt! Det känns som att jag har så mycket bättre saker att göra än att sitta och skriva ner en massa svammel på ett papper! Tyvärr är uppgiften väldigt dumt formulerad vilket tråkar ut mig! Nog om detta tråkiga ämne!

Jag har faktiskt gjort roligare saker sedan vi hördes av sist. Jag har bla varit på bio och sett Tower Heist som faktiskt var riktigt bra. Egentligen ville jag se en Emarati film som jag tyckte verkade bra men blev nerröstad både av maken och hans vän som var med. Man ska ju egentligen inte klaga på att man här i Dubai får ta med sig mat och annat gott in på biografen men när det stinker kebabkök pga att tjejen bredvid sitter och smaskar på en stor kebabtallrik är det inte roligt. Efter skrovmålet somnade hon dessutom med huvudet på min arm!!! Som ni märker går det vilt till här i sandlådan! Något annat som jag tycker är roligt är ju att shoppa och det har jag också hunnit med de senaste dagarna. Det blev bla lite snygga jeans och en fin liten sak som jag nog kommer få användning av på nyår. Ska visa er lite bilder senare!!!

Nu ska jag fortsätta med mina tråkiga studier så att jag kan hitta på något roligare senare i eftermiddag!

På återseende...

Jag skulle hellre vara ute och njuta av allt man kan hitta på i Dubai än att sitta hemma och skriva på en tråkig hemtenta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar