lördag 12 november 2011

Strandhäng, loppis och mer shopping!

Jag ligger ju efter lite med mina inlägg så jag ger er en liten snabb uppdatering om vad vi gjorde igår.
Vi låg på stranden och stekte från tidig morgon till sen eftermiddag. Det blev många dopp i havet och som tur var så såg vi varken några jellyfish, vattenormar eller hajar! :) När vi satt och svalkade oss kom baby O och hans föräldrar och gjorde oss sällskap. Vi har ju inte träffat dem på ett tag eftersom de varit på semester så det blev mycket bebisgos innan vi gick tillbaka till stranden igen.


 Jag och min lånebebis!

 Min man jobbar extra som till badvakt! ;)

På kvällen gick vi på loppis i Mirdiff men tyvärr blev det inte några större fynd då vi kom dit ganska sent. Istället fortsatte vi vidare till Mirdiff City Center som är ett relativt nyöppnat köpcenter. Där åt vi middag tillsammans med våra gäster och baby O och hans föräldrar. Väl hemma slängde vi oss på soffan och vilade benen innan det var dags att hoppa i säng. Jag kan säga att jag sov som en stock i natt efter gårdagens eskapader!

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en lånebebis att gosa med =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är riktigt behändigt med en lånebebis som dessutom tycker det är mysigt att gosa med andra än mamma och pappa. :)

    SvaraRadera
  3. åh vad jag saknar värme och strandhäng :)

    SvaraRadera