onsdag 28 december 2011

Back in Dubai...

Nu är jag tillbaka i Dubai igen efter lite julfirande i Sverige. Behövde verkligen ett litet bloggavbrott då jag har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden. Mina studier är dessutom i slutfasen så det har varit otroligt mycket att plugga vilket inte gjort saken bättre.

Hur som helst så kom vi tillbaka till Dubai igår och med på samma flyg var både Henrik Larsson med familj och Chippen och Oksana! Alltså är det inte bara vi som ska fira nyår i sandlådan utan även några andra Svenskar!

Dubai sett från ovan!

Denna morgon har vi startat med en rejäl frukost på Paul´s då vårt eget kylskåp var ganska tomt. Ibland är det mysigt att slippa göra frukost själv och istället bli serverad frukost av någon annan! :)

Dagens planer är att uträtta lite ärenden runt om i stan och om jag ska få något gjort så är det väl bara att sätta igång!

 Stadig frukost på Paul´s...

3 kommentarer:

  1. Hoppas julen varit kanon och att du njuter av att vara på hemmaplan igen!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning :) den frukosten såg inte fel ut!

    SvaraRadera
  3. Sofia: Julen blev riktigt mysig och det var inte helt fel att få Svensk julmat :)

    Lisa: Tack detsamma! :) Frukosten var riktigt god och absolut en frukost jag kommer äta snart igen!

    SvaraRadera