söndag 4 december 2011

Efter många samtal...

Äntligen har jag lyckats få tag i receptionisten hos min frisör. Jag har försökt ringa hela dagen utan att lyckas komma fram. Trodde verkligen inte att jag skulle få en tid men trots att det var knökfullt lyckades hon pressa in mig i schemat!

Just nu funderar jag på vad jag ska laga till middag då den ska vara färdig om en timme. Maken ska nämligen jobba i natt så därför ska vi äta middag tillsammans innan han åker. Jag funderar även på om jag ska se "Black Swan" ikväll eftersom G inte vill se den. Någon av er läsare som sett den och vad tyckte ni i så fall?

3 kommentarer:

  1. Gör det! Jag tyckte verkligen om den men den var lite rå till och från. I alla fall för min smak ;-)

    SvaraRadera
  2. Njae, ingen hit för mig. Jag kan gilla "konstiga" filmer i vanliga fall, men den här förstod jag inte alls! Kanske jag hade för höga förväntningar eftersom jag hört så mycket bra om den innan, med oscarvinnare o allt! Ska bli kul att höra vad du tyckte sen!

    SvaraRadera
  3. Det blev ingen film igår för jag började inventera garderoben istället! Ska försöka se filmen ikväll istället!

    SvaraRadera