torsdag 1 december 2011

Mitt andra vardagsrum...

Ikväll ska vi ut och äta middag tillsammans med vänner på ett ställe som jag brukade kalla "mitt andra vardagsrum"! Hit brukade en väninna och jag åka sena kvällar för att äta bakelser, dricka drinkar och njuta av hur underbart livet var. Tyvärr har min väninna flyttat från Dubai så det var ett tag sedan jag var där sist.

Tidigare idag har vi varit på stranden och njutit av sol och värme. Jag har även hunnit med att handla ett nytt nagellack som jag precis har invigt. Tycker att den mörka färgen passar bra nu när det är jultider!

 TITO är ett lokalt nagellacks märke som är riktigt hållbart. Många fina färger har de med :)

1 kommentar:

  1. Trist med vänner som flyttar iväg, men det är ju så det är när man umgås med ex pats, tyvärr! Nagellacket var riktigt snyggt! Jag gillar också mörka färger på vintern.

    SvaraRadera