fredag 7 januari 2011

Back on track...

Lite dåligt med blogginlägg de senaste dagarna men tiden har bara flugit iväg så jag har inte hunnit med att skriva. Det har varit besök hos släkten, middagar hemma hos  vänner, middagar här med vänner, läkarbesök och en del shopping.

Idag har varit den första dagen på ganska länge som vi inte har haft något inplanerat så därför passade jag på att plocka undan allt julpynt, tvätta all tvätt och städa lägenheten. Det känns faktiskt riktigt skönt att ha fått undan allt julpynt trots att jag inte har haft det uppe mer än ca två veckor. Nu på slutet tyckte jag det mest kändes rörigt med en massa extra saker uppställda lite här och var.

Igår var jag på middag hemma hos min vän SS. Hennes söta hund Matilda var en aning frusen efter en promenad så hon fick kura ihop sig i en filt för att få upp värmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar