tisdag 25 januari 2011

Valmöjligheter och beslutsångest...

Solen lyser idag med, humöret känns något bättre än igår men fortfarande inte helt på topp. Jag väntar just nu på att JA ska komma hit. Tanken var att vi skulle gå en lång promenad men det får vi nog hoppa över då det är ganska varmt. Istället får vi väl planera vår kommande resa till Jordanien över en kopp kaffe eller två.

Igår kväll fick jag förresten ett samtal hemifrån att en person sökt mig och att det var viktigt att jag kontaktade henne idag. Jag byggde därför upp vissa förväntningar och tänkte att saker omkring mig snart skulle bli annorlunda men tyvärr blev jag ganska besviken över samtalet. Det tråkiga är att jag ibland känner att vissa val jag gjort den senaste tiden kanske inte varit så bra och att jag borde gjort saker annorlunda men samtidigt så känner jag att jag inte kunde gjort andra val än vad jag faktiskt gjort. Hur jag än vänder och vrider på dessa val och beslut så blir inget riktigt bra! Det är inte alltid lätt att vara människa, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar