tisdag 25 januari 2011

Råd, tips och pepping...

Har just kommit hem från en heldag här på Palmen med fina JA. Vi har pratat och pratat och pratat i mun på varanda vilket vi i princip alltid gör när vi träffas. Denna gång har hon peppat mig och det roliga är att det känns som att hon förstår mig väldigt bra då vi har gått igenom samma slags problem. Idag har det nästan känts som att jag har suttit och pratat med en kopia av mig själv då allt hon sagt är vad jag själv upplever och tänker, ganska lustig känsla faktiskt. Det som känns så bra är att saker just nu känns lite bättre då mina känslor och tankar blivit diskuterade och bekräftade av någon annan.



Nu väntar jag på att min man ska komma hem då han åkte väääldigt tidigt i morse och egentligen skulle han redan varit hemma men hans plan var visst försenat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar