fredag 21 januari 2011

Clarins

Shopping festivalen har inte kommit igång riktigt ännu även om många av affärerna hade lite rea. Jag hittade inga fynd men kom inte hem tomhänt för det. Eftersom min hudkräm nästan är slut passade jag på att köpa med mig en ny då de har en Clarins butik på Dubai Mall. Tyvärr hade de inte kvar erbjudandet att man fick ett serum på köpte när man köpte HydraQuench Cream men man fick iaf HydraQuench Cream-Mask i reseförpackning vilket passar mig som ofta reser bra!

Som ni kanske förstår så är det Clarins hudprodukter jag använder och då jag använder flera av dem och har gjort det ganska länge kan jag varmt rekommendera dem då jag är otroligt nöjd med dem .
HydraQuench Cream som är min favorit ansiktskräm absorberas snabbt och lämnar huden mjuk och smidig. Det är dessutom ett plus att den doftar ljuvligt.

Förutom HydraQuench Cream använder jag Gentle Foaming Cleanser, Toning Lotion with Camomile och HydraQuench Creme-Mask vilka alla mycket bra produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar