söndag 16 januari 2011

Dunjacka VS Bikini

Idag har jag träffat min vän KS som jag inte träffat sedan slutet på November då hon varit i Sverige sedan dess. Som vanligt hade vi en hel del att prata om och uppdatera varandra om. Efter att jag träffat KS gick G och jag till gymmet tillsammans och så klart var där en kille som raggat på mig tidigare vilket G nog tyckte var intressant då han länge velat veta vem denna kille är! :)

Efter att ha svettats på gymmet gick vi till stranden för att sola lite. Det är tyvärr lite kallt för att bada då havet men sola kan man ju göra. Det kändes väldigt skönt att värma upp kroppen efter att ha spenderat tre veckor i snö och kyla! :) Jag kan inte riktigt fatta att jag för en vecka sedan klädde mig i dunjacka och tjocka stövlar och nu i bikini.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar