lördag 22 januari 2011

Helg...

Då G jobbar har jag spenderat kvällen hemma hos min vän KS där vi förutom att titta på foton, prova olika läppstift och kelat med hennes nya katt även spelat ett ganska roligt spel som påminner om plockepinn. Den som tar den kloss som gör att huset rasar förlorar och den som har flest poäng efter ett visst antal gånger har alltså förlorat. Det intressanta med detta spel var att den ena av spelarna är en byggnadsingenjör som varje gång analyserade byggnadens svaga punkter innan han tog en kloss, en av de andra spelarna är så tävlingsinriktad att hon inte fick bli störd när hon tog en kloss och kunde absolut inte ha tvn på då den störde henne. Där kan man verkligen snacka om tävlinginstinkt, roligt var det iaf. Om ni undrar vad jag hade för roll så var jag den som förstörde för de andra då jag byggde dåligt, iaf enl byggnadsingenjören! ;)


Här har ni KS nya katt som alltså är en hemlös katt som hon tar hand om i väntan på att någon ska adoptera honom. han heter Ash och är cirka 10månader gammal så om någon av er som läser detta är intresserad av att adoptera en katt från Dubai får ni gärna höra av er till mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar